blah blah blah

Hej hej..

Idag ska jag och mamma åka till Karlstad. Vi åker när som helst så jag tror jag måste skynda mig att skirva nu. :) Blev rätt sent igår med, så jag orkade inte gå upp, så ja missade att åka och sola. :( Ja måste, måste, måste fixa det där snart. Är snart likblek igen. xD Fy fan, haha.

Det blev en kul liten roadtripp igår. Ja, Ricky och Anton skjutsade Ida till Exshärad. :) Lagom lång bil tur sent på natten. :) hihi Sen när vi kom tillbaka åkte vi till Ricky och sega oss i en timme typ, sen va det hem och sova. Fick sällskap till Tempo. Gött det för ja är fan så mörkrädd så ja dör. :D hahaha :P


Idag va Danne och sjöng inför juryn. :D Fyfan va roligt det här är. :D

Ja nu har ni en liten update, kan skriva mer när jag kommer hem. :)


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0