dryg dag

Hello!



Det har vart en sjukt lång dag idag med. Vaknade fan tidigt, eller ha halv 10.. Så fick ja ett samtal från jävla jobbcenter som sa att ja inte kunde komma idag för hon ja ska till va sjuk. Den bruden har en bortförklaring varannan gång ja ska dit. Jävligt gött att slippa, men fan då hade ja inte behövt gått upp så jävla tidigt.. :P

Fasst då fick jag i och för sig lite grejjer gjort. Dammsög hela övervåningen fan. Mitt rum va så dammit så ja kan inte fatta att det ens gick att va där. Tur för mig att ja inte är allergisk, för då hade vart akut till sjukhuset för flera veckor sen tror ja.

Jag va till apoteket förut också, ja köpte piller. :) Sen drog jag också några hem till Ricky och spelade mariocart och hade kul.. Men jävla Alex och Danne, ikväll va ni så jävla dryga så ja ville fan döda er. Tro mig. :P Seriöst ni får inte va med något mer. :P hahah. ^^


Nu ska ja gå och lägga mig. Är skit trött nu, ögonen vill inte va öppna något mer. :P




xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0