fredags mys

Hej allihop!


Hur står det till!? ;)
Bra här, pratar med mig själv också, det gillar vi. Vaknade typ klockan nio imorrse. Sen ringde klockan var tionde minut i två timmar. Haha, så klockan 11 gick ja upp. Rätt skönt va det. Ligga där och känna att man överhuvud taget inte behöver gå upp alls. :) Så jävla gött är det. Men ibland så önskar jag fan att jag hade nått att gå upp till, typ ett jobb eller någonting sånt. Men det löser sig väl någon gång. ;)

Jag sitter här och lyssnar på Heidi Montag. Hon är fan skit bra den bruden. :) Jag tror att hon är typ den enda bruden ja gillar. haha. Ja för alla er som inte vet så hatar jag brudar. :P Förutom mig själv och dom närmsta kompisarna då, men dom andra kan fan dra. :) Ni behövs inte. ^^  Särskilt inte alla små 94or, som tror att dom är polare bara för att dom finns med bland vännerna på facebook. Jävla idioter. ;) Skaffa er friends som är lika dryg och fula som er istället.!!

Off track lite gran nu känner ja. Haha Blir lätt så.


Äntligen helg idag, fredag. Inte för att jag gör så mycket annorlunda än på dom vanliga dagarna då, hehe, men det är gött, för nu är alla andra också lediga, ja förutom alla som är som mig som ja umgås med, som inte gör ett skit om dagarna. :D Men ja ni fattar. haha. Undrar vad som händer ikväll. Jag är festsugen, men det är dåligt med pengar för folk så det blir nog inget. Men nyktert är också kul, med rätt folk, och ja umgås emd rätt folk. ;) hehe


Vi hörs sen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0