IDOL update

Hej hej.!
Det har vart en sjukt kul dag idag. Jag gick upp klockan 6, för att åka till Karlstad. Va lite trögt att komma upp men det gick. :D
Började dagen i Karlstad med frukost på donken. Gött som fan va det. Sen åkte vi in till stan och gick till Nöjes direkt. Vi fick stå i kön i 3 timmar för att komma in. Just då va det skit drygt, alla va trött och hade ont typ överallt, men sen när man kom in på tyckte jag ändå att det hade gått rätt fort. :) Det va ju värt det som fan.
Sen när vi väl kom in satt vi mitt i rummet typ och höjde stämningen en aning. Alla satt och va skit nervösa och vi sjöng och röjde som fan. :D As kul faktist. ^^

Alla va skit taggade för att Ricky, Danilo, Ida och Rasmus skulle in och sjunga. DANILO KOM VIDARE!!! :D  Jag är helt sjukt glad över det alltså. haha. :D dukti pöjk.

Gick tyvärr inte lika bra för dom andra men vi hade iaf skit kul. Lätt roligaste dagen på fett jävla länge. :)


Vi avslutade dagen med mat på BK. Cheesburger meal med hotchees dippen. Finns fan inget godare alltså. ^^



Bilderna kom inte i den ordningen jag hade tänk, men ja pallar inte rätta till det, så ni får leva med det.





Anton och en stirrande beundrare i bakgrunden. :)




Girls yeah ;)





Den bilden skulle ha vart först, hihi. IDOL :D




Så såg det ut just precis när vi kom dit. :)




Peter Gide (?!) och han som kom 4 nu sist tydligen. :)





Ricky och Anton är söta. ^^





Alex kan det där med poser. :D




Innan rockstjärnan gick vidare. Jag tog en idolbild ifall han skulle bli känd. :)








Nu ska jag gå till sängs efter en mycket, mycket hård med fruktansvärt rolig dag. :)
Sov sött. puss

Kommentarer
Postat av: rp

hrhr, cudos för att du var med. Var skoj.

Ballong.



Äsch om man inte kom vidare, man blev kallad för eddie meduza iaf. Nästa år blir det seriöst. Kanske blir lite mer pirrigt då också ^^

2010-04-19 @ 12:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0