karlstad

Tjenare. ;P


Har vart en lång dag idag. Blev typ nästan väckt av mamma idag av att hon ringde och undrade om ja skulle med till Karlstad om en halvtimme.. Så ja slängde i mig frukosten och sprang ner i duschen. Va helt klar tills hon kom sen drog vi. :) Det va skit najs väder att köra ner i. Halv soligt och varmt. ^^

Hon hade en tid att passa, och då som vanligt fick vi åka bakom en lastbil med två stora feta släp ända från typ Sunnemo till Molkom, och för dom som känner till den vägen så är det nästan omöjligt att köra om för den vägen är som en jävla berg och dal bana. Kurvor och backar hela jävla tiden... Vi va tvunga att köra i 60 hela vägen, sucks...

Vi hann iaf, sen åkte vi till Bergvik och käkade på Rapido. Dom som inte har ätit där borde göra det. Det är det godaste i hela Karlstad, (förutom BK) hehe.. Den mystiska såsen är bäst.. :D

Vi va in en sväng på IKEA också, köpta lite kuddar och handdukar.. Ja fick en bambu pinne och en vas att ha den i. Det är så himla gullig. :D Måste ta ett litet kort så ni ser vad det är för gullig grej som pryder mitt rum. :)

Sen gick vi runt i affärer lite, ja fick mig en jacka och ett par skor. :) Så det gjorde min dag, haha.. Innan vi åkte hem så stannade vi på donken och drack kaffe och milkshake. Fy fan va gött det är alltså. :D nom nom nom. :D
Just ja, jag såg en bil som det stod "nom" på, så ja sprang dit och tog fram mobilen och tog kort, ja va tvungen att visa Ricky, haha. värt.


Ja, nu ska jag gå och lägga mig. Måste upp tidigt imorrn. ;)



natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0