najs dag

gokväll med er.!

Har vart en riktigt bra dag idag faktist. Frukost med Josefin, mycket gött prat, promenad med henne, promenad med Ricky, Danne och Alex också. Rätt sena promenader blev det. Men det va mysigt. :) Inte för kallt heller, någon sa att det 8 grader varmt ute, men det tror ja ju inte riktigt på då.. Så jävla gött va det inte ute.. Vantar behövdes liksom. ;) Längrar tills dom soliga varma dagarna kommer igen, så man kan glida runt i solisarna. Det är nått det folk. 

På tal om det, vi pratade om att man oftast inte märker vilka det är som hälsar från en bil på kvällarna, eftersom det är så mörkt. Då sa ja 'nej men mig ser ni varenda jävla gång ja åker en meter', då svarar Ricky 'ja men dina solglasögon täcker ju upp hela framrutan' hahaha Det gillade ja faktist. :D Gött det, man måste ju va känd för nånting, right?;) Spela ingen som helst roll vad det är för. ;) Nej då, men ja ni fattar. ;)









Nu sitter jag här hemma för en gångs skull, har inte vart så mycket hemma senaste tiden. Rätt gött, det behövs ibland det. ^^ Men nu är jag i alla fall hemma. Får ryggont av den här jävla stolen, den är för högt upp, eller för långt ner.. Ja vet inte riktigt. Men de passar inte till skärmen i alla fall. Får väl mixa mig fram för att få de rätta vinklarna eller nått. ^^ Nej ja pallar inte mer.


Ni får sova så gött alla små läsare. ;)
natti


Kommentarer
Postat av: hrhr

Är ju sant ju ;)

2010-04-08 @ 15:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0