natta

Helt sjukt seg och tråkig dag har det vart idag. Knappt värt att skriva nått om den ens. Men för dig Anton gör jag en kraftansträngning. ;) Eftersom du bad så snällt om att få läsa nått. :D hahah gilla*

Vi va ute och gick lite, efter att solen gått ner såklart... Sen va jag, Anton, Alex Ricky och David ute till nått hus mitt ute i skogen. Va inte så äckligt som ja trodde det skulle va faktist.. Hm. Sen åkte vi runt och lyssnade på blöjraggar musik, (davids skit musik) och drog hem till Danne. Kollade typ på tv. Jag blev skit trött och åkte hem.. :) Nu är ja inte så trött längre, sucks. Jag skulle ha slängt mig under täcket direkt ja kom hem.

Skit samma. Nu går jag och lägger mig..


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0