skärtorsdan

Goddag gott folk!

Sjuk kväll igår. Först drog jag hem till Danne, där satt några och drack och så. Men de blev opepp när några öl inte fanns eller nånting sånt. Så jag och Madde gick till Jimmie och Erik. Va väl mysigt. Sen drog vi till parken, 20 kronor i inträde bara.. Det sök totalt. Jag hatar parken. :P Men vad gör man när det är det enda stället man kan gå på.. :S sucks. Men btw, när vi skulle gå till parken så gömde vi öl och vin utomhus. På ett skit dåligt ställe, (om ja hade fått gömmt mitt vin på MITT ställe som ja alltid gömmer på hade ja haft min box kvar). Whatever. Jag försökte få tag på Erik, sååå ERIK om du ser ring mig!! Han kanske va omtänksam och tog med det hem till sig?! Vem fan vet!? ;) haha




En grej bara, haha ja tycker ni ska kika in den där länken. Dom är bra, snygga och har en ny låt.. :P haha
http://www.youtube.com/watch?v=nYpLpceHoTk


Idag tror ja nog att det blir party igen. Tydligen rock kväll i fucking parken. Får se vad som händer..
Men nu ska ja göra nått annat, typ, farmville kanske. ;) hahah



xoxo
love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0