spontandrecking ;)

Hejsn!

Jag är helt trött och min tröja luktar rök som fan just nu. Så vidrigt är det. Men ja får stå emot, ;) för ja ska till Kalrstad klockan ett. :) Ska bli roooligt, va jätte länge sen jag och Jenny festade loss PÅ RIKTIGT! Sådär som det ska va jue..

Blev supa igår ändå, även om ja inte hade tänkt så. Men brukar bli så ju. =) Jag, Anton och Ricky va först ute och åkte runt på Hagfors typ, sen hörde vi om en fest, så vi fixade öl så drog vi dit. :D Det va Malin som hade nån fest för att hon fyllt 18. Grattis igen. ^^ 
Det va faktiskt rätt roligt, säkert mest för att de va så spontant, så man va typ tvungen att häva den jävla ölen.. Vilket gör mig inte så nykter. hehe Gick som det gick..  Det va fan iskallt när vi skulle gå hem från henne i alla fall. Höll på att frysa ihjäl innan vi kom hem till Smith. Han somnade rätt tidigt han, så det blev bara jag och dom andra två kvar till slut.. Klockan va typ fem när ja va hemma.. Rätt ogött att vakna av en jävla mobil som ringer när man bara vill sova. Men tack som fan Jenny att du ringde annars hade ja nog aldrig vaknat. :D  

Sådär Anton, nu skrev ja med dig. ;) Hoppas du är nöjd boy.



Men yes, Karlstad idag. Bussen går som sagt ett, och jag har fett mycket att göar innan.. jises. Så jag tror nog att ja måste slita mig från datorn nu och gå och fixa det där. Typ packa och skit.. Apvinet är fixat iaf. !! :D


Vi hörs sen.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0