sunshine :D

Godmorgon allihop.

Har vart lite dåligt med updateringar sista tiden, men jag har haft så mycket att göra faktist.. Har kvappt vart hemma nått. ;) Men nu ska ja väl göra en liten en. :)

Jag har nyss skjutsat min bror till skolan, skänt att börja halv 10, typ sovmorgon. ^^ Nu ska ja bara fixa till mig lite, sen ska ja till Jobbcenter. Va rätt länge sen ja va där nu. =) Skönt som fan det. Dom kommer tjata om Norge, det gör hon varje gång, skit drygt är det, för dit vill ja aldrig i mitt liv. :P hehe

Måste bara berätta om en grej. Ja satt ute lite nu när ja kom hem. Sopbilen måste va så jävla drygt att köra alltså. Man går ur, tar en soptunna och sätter fast bla bla. Sen hoppas man in igen och åker MAX 10 meter, sen ur igen. Alltså det måste blir så jääävla drygt. Jag skulle aldrig palla alltså. Fy fan vilket jävla skitjobb. :P Gött för dom när det är varmt ute iaf. :) hihi


Men nu ska ja ta och åka. Sen klockan 2 har ja ett litet möte igen. Men det berättar ja om efter att jag har vart där. ;) hhi


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0