trött idag

Godmorgon!

Jag är så himla trött idag. Blev väck idag igen av att jobbcenter ringer till mig, andra dagen i rad nu. :( Dom ville avboka en tid eller nått, ja vet inte riktigt, ja lyssnade inte. Löser sig. Men i alla fall så slipper ja åka dit idag, alltså blir det ännu en endless day. Men det gillar vi väl..

Pratade med Jenifer igår, ååh vad sugen jag blir på att köpa deras lägenhet. Enda promlemet är att efter allt för ja bara 500 kronor kvar, vilket är lite för litet. Så ja får väl se hur det går med det där. MEn sugen blev jag iaf. :)

Idag tänkte jag faktist göra lite nytta, som att hitta ett litet helg jobb, eller kvälls jobb eller någonting liknande.. Kommer säkert inte gå så bra, men man måste ju försöka. :D haha

Nu ska ja gå ner och äta frukost, sen åka ut en sväng.. Hoppas inte ja syns. ^^



pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0