födelsedagsfirande

Godmorgon allihop.
Vaknade för ungefär en timme sen, törstig och lite halvont i huvudet. ;) Fruktansvärt törstig faktist. haha xD Det va helt okej kul igår. Mycket folk jag känner, många jag inte känner, ;) och folk jag har känt. ahaha :D najs. Men det va någon crazy motherfucker som drack av min kir tror ja. För ja fick bara nått glas. Vad ja minns. ;) hehe Vem fan vet. :D Men som vanligt hade ja dåligt med batteri i min kamera så jag hann ju bara ta två stycken igår med. Jag är så sämst på kamerabatteri. ;) Plus att dom två korten va typ samma, vilket gör allt ännu sämre. haha :D

Det finns så mycket konstigt folk. En dude tog mig på rumpan heeeela kvällen. Jävlar vad jag störde mig, så om du läser det här, buttsqeezer hör av dig till mig så ska jag bitchslapa dig. ;) hehe MM! passa dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0