morning sunshine

Åh vad pigg jag är idag. Ja ställde klockan på 9, sen snosade jag en timme och prick 10 va ja jätte pigg och sprang upp. :P haha Blir så när man sliter dagen innan, det va en bra dag. ;) Men jag hade nog drömmt om sommaren eller något för ja va helt säker på att det va sol och grönt ute, så när ja tog upp rullgardinen ser jag en SNÖSTORM! Tror ni ja blev besviken eller, herre gud. :P haha Jag längtar så sjukt mycket till sommaren nu asså, och ja tror inte jag är ensam. ;)
Idag, va händer idag.. Jag har inte en aning, men man kan ju alltid hoppas det är någon fest någonstans.
Jag börjar bli bättre nu också, inte så tätt i halsen längre så det är skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0