party in the usa

Ni får ännu en update idag. ;) Jag har inte direkt mycket att berätta nu. Men ja mormor va ju här, vi åt mat, drack kaffe och åt världens godaste tårta. :) Men sen fick hon rätt bråttom när hon märkte att de börja bli mörkt. xD haha Så när hon åkt skjutsade ja iväg min bror till en av hans kompisar. Dom typ spelar elr nått. ;P
Nu sitter jag här, lyssnar på country och drömmer mig bort till någon liten stad i den amerikanska öknen.
ååh underbart ^^ Tänk er att få åka i en bil med öppet tak på en lång väg som aldrig verkar ta slut, mitt i öknen sådär, med en skön låt på radion, som i filmer ni vet. <3
Jag vill överallt i usa, öknen, Grand Canyon ffs, New York, L.A, Chicago och Boston av någon anledning. ;)
Jag tror usa är mitt land. ;) Någon dag... någon dag. Det ska ni få se. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0