Rally dag 2 och halva 3

Oj oj, vart ska ja börja. ;)

Kvällen igår började väl hemma hos Ricky igen. Singstar och grejjer. Mycket vin. :P Sen gick vi till öltältet, va lite fler där igår. ;) Ja mötte norskarna igen men ja palla inte va där så ja lämna dom. Då sötte japå ett gäng irländare istället. Jag försökte lära dom svenska men dom fattade inte ett skit. Det va en jävligt rolig kväll iaf.

Vi bestämmde typ att ja skulle med på rally idag och kolla med dom, så ja sov på deras hotell i Uddeholm i 3 timmar innan någon kom och väckte mig klokan 6. DÅ åkte vi ut i skoge och kollade på bilar och stor i bilköer hela dagen. Kom hem klockan 1 tror ja.

Nu sitter ja här och har börjat med vinet igen. Ska till Ricky igeeeen. :P hahah skoja. Nej men ja ska till honom, efter att ja gjort mig i ordning.


En sak till. Min morbror va på tvn idag. Han blev intervjuad uppe på valhall. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0