Rally resten av dag 3

Jävlar vilket röj det va igår. Sista kvällen kommer ja minnas länge. :D Först festade ja med typ madde och ricky och massa folk, sen norskarna och till sist irländarna. Jag saknar dom så sjukt mycket gör ja, reda! Jävlar va mycket mer engelska man fattar efter dom här dagarna nu. haha Jag skulle ha tagit nåns typ, hotmail elr nått. För nu kommer ja ju aldrig se dom igen. sucks. ;) Men jag sa ju dit i juli och kolla på bröllopet. ;)


Jag och mamma vad och kollade på sprinten på värmullsåsen förut idag. Jävla va roligt det va. Den spanska föraren flög mest i hoppet. ;) yeah!!
Haha, en av dom lite sämre förarna hamnade i diket efter en liten snurr. Han kom knappt upp, men när han gjorde det åkte han åt fel håll och det kom ju nya bilar och grejjer. Det va lite kaos ett tag där. Men ack så skojj. xD


Nu är rallyt slut. Nu kommer allt gå tillbaka som vanligt. Samma folk, samma fester och bla bla bla. ja vill inte va kvar här längre. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0