takin' over the world

Då va det slut på den här dagen också. Det känns som att dagarna gårt så sakta, men ändå när man sitter här på kvällarna så minns man knappt vad man gjort, och de känns som att dagen vart as lång. Ja vet inte, men det kanske är för att jag inte gör så mycket. haha ;)
Idag har ja vart aktiv dock. Ja gick upp tidigt, (halv 10 typ) skjutsade min bror till skolan, köpte ett par leopardleggings, köpt paljetter och sytt. Haha ja faktist, jag har sytt idag. I alla fall sytt fast paljetter på en liten kort tröja/topp. Vet inte riktigt vad ja ska kalla plagget men ja tror det kommer bli as snyggt när ja väl är klar. hihi ^^  Ja ska fortsätta med det imorgon om jag inte ska åka till mormor och lära mig sticka. ;) Ja, något måste jag ju sysselsätta mig med om dagarna.

Ja just det.! Förut när ja kollade på en film, (Inglourious Bastards) upptäckte ja hur intressant och fint italienska är. Så damn, kanske man skulle ta och lära sig det!? ;) Skulle va najs att kunna ett språk inte allt för många kan liksom. Ja, jag får se hur det blir med den saken. haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0