dan före dan

Goddag alla!

Imorgon åker jag till Mats, äntligen. :) Halv 10 går bussen till Karlstad. Den tar ca 2 timmar, sen är det typ 20 minuters väntan tills tåget går till Oslo. Jag ska åka i ca 5 timmar imorrn. Så jävla drygt, fy fan. Men det är ju lätt värt det. :)

Jag måste bara berätta om en skit bra deal jag och mamma gjorde igår kväll. Etrersom jag ska till Mats imorgon, och han bor i Norge nu så är tåget ganska dyrt. Så, mamma sa att om jag dammsuger där nere och torkar ur alla fönster så betalar hon en vända. Alltså behöver ja bara betala en. ;) Sparar några hundra där, love it.

Så nu har jag en paus i städningen, ja sitter och fyller min nya 2 gb mp3 med musik som ska räcka i 10 timmar. :P haha Man vill ju inte höra på samma låtar hela tiden. ;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

have fun ;)) fuck alooot hihi

2010-03-04 @ 20:59:02
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0