fredags mys

Goddag friends.!

Först vill ja ta tillfället i akt och be om ursäkt! HAHA neeej :D sorry danne ;)

Va och solade förut. Va ett tag sen nu, men det va jävligt skönt va det. :) Sååå värt 10 spänn. haha Jag hittade ett jätte fint halsband på golvet när ja va klar. Så ja tog det och gick iväg för att leta efter någon som jobbde där på sjukhuset, men som vanligt finns det ju inte en själ där om dagarna så ja fick helt enkelt gå tillbaka genom den långa korridoren och lägga tillbax det lite prydligt på bordet inne i solarie rummet. Hoppas det hittar till rätt ägare, så att inte någon annan tar det.. =/ :)

Nu har jag stått och lockat och fixat mitt hår i fucking evigheter. Äntligen klart. Blev väl helt okej bra I guess. ^^ Weird ass bild det här iaf. ^^
 





Det där blev så dåligt uppsatt, så ja fick göra om det, men ja tog ingen ny bild. Så ni får se den där ändå. ;)
Kolla i spegeln. Ja skratta som fan när ja såg mig själv där. xD hehe




Men nu kära gott folk, ska ja bege mig till Pedda och Magnus. ^^ Se vad dom håller på med. Får se vad som händer lite senare. Men ja kommer inte dricka för ja tar bilen. ;) Palla gå liksom. haha ^^

Ja ja ni får ha det bra babes.

xoxo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0