hej mitt vinterland

Fan att det kom snö igen. Efter att ha haft vårkänslor sen februari (!!!) trodde ja verkligen att våren va här nu. Men nej det va ju dummt att tro. ^^ Denna vintern kom tillbaka fortare än kvickt. Men ja är sjukt glad över dom fina dagarna vi fick ha. ;) Haha

Va en sväng hos Jossa nu. Vi tog en kaffe på wiener, lika dyrt som vanligt. Alltid lika trevligt att umgås med den flickan, det tar aldrig slut på saker att prata om där inte. ;) love it. Just det, jag måste sluta att säga så. haha Jag tror det kan bli lite jobbigt med folk ja pratar med och för dom som läser. haha Hon fick i alla fall ett bråskande samtal och va tvungen att springa iväg. Så ja trog hem ja. Nu sitter jag här, som vanligt. ;)


Imorrn fyller lilla Nusse år. ;) Det är min kissemiss för dom som undrar. ^^ Gulligast i världen är han. ;) hehe


Måste bara få klaga lite över spotify nu. Den där jävla reklamen tar död på mig snart. Nu va det reklam i säkert fem minuter. Okej för lite reklam, men när det är lika långt som ja vet inte va pallar ja inte. :( fy. Men ja orkar inte skaffa permium heller, det har ja inte råd med. ;) Så ja måste väl stå ut antar ja. Men klaga på det får ja. ;) hehe


Jag saknar min Mats. Har gått nästan tre veckor sen ja såg honom nu. :( My god, jobbigt att han bor så långt bort ibland. Men det är såå värt det ändå. Bästa nörsken som finns. <3 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0