joks

Hello sunshine.

Jag är vaken efter en kort med hård kväll. ;) Började henna hos Danne, jag och Ricky. Sen kom det några typ Anton och några brudar eller nått. Hände inte så mycket där så vi drog till Strisse och Therese. ;) Alla dom skulle till Milano, så ja blev med en 16 åring eller nått. Vi gick till gärdet.
Blev lite dummt hemma hos han vi va hos mot slutet. Men det löser sig väl.. ^^ 

Sen skulle ja försöka hitta Ricky, men när ja ringde till hans mobil va det nån annan jävla idiot som inte kunde beskriva vägen från gördet till sättra. Jävla cp. Blev fan galen så ja sket i dom och försökte hitta hem istället. :P Va så jävla långt hem så ja va tänkt att lägga mig och sova ute. Jag orkade fan inte gå. Jag har ett antal paauser sittandes på biler alltså. ;) hehe mysigt mitt i natten. ^^



Nu kännes det i alla fall att det är vår. Solen har börjat kika fram, snön smälter. ;) love it. Om ett litet ögonblick är det sommar. ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0