keep on walking

Hej igen. Jag har inte vart så aktiv sista helgen, men jag har haft fullt upp. ;) Har festat í helgen, umgåts mycekt med folk om dagarna och sådär. Har typ inte vart hemma någonting. Men nu har jag en sekund över, su nu uppdaterar jag lite grann. ;) hehe

En grej, melodifestivalen. Hon Anna vann ju. Då tyckte jag det va heklt okej, för låten är ju bra. Men ju längre det går, för varje sekund som går blir ja bara mer och mer arg över att Salem Al Fakir inte vann! Fy fan, så nu är jag skit pissed över att han inte vann för han är så jävla bra! :( jävla anna.

Idag ska ja lämna in en lapp så ja får cash. ;) Skulle ha gjort det igår egentligen, men ja vaknade fan halv 4. Herre gud, det har jag inte gjort på as länge.. Så ja ska väl åka iväg med den nu snart.. Skulle ringa Jossa också. Hm, undrar vad det blir. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0