najs dag

Kom nyss hem från Pedda, vi satt och kika på youtube lite. Jävlar va mycket roligt det finns där alltså. Världens bästa uppfinning. haha


Idag annars då, har inte hänt så mycket mer än att ja åkte till Munkfors, till Emma och salongen. Hon test rullade upp håret, och under tiden catchade vi upp lite. ;) Myyys. ^^

Sen har jag väl bara vart hemma.. A just det. Ja åkte till Ricky en sväng. Alex, fredd och Davve va där. Jag ska slå ner Alex och Fredd någon dag. Vänta så ska ni få se. Jävla drygt folk. ^^ haha ;) Men dom kan va lite bra ibland med. ;) hehe Blir väl tvungen att skriva så om ni kanske läser pöjker. :)


Min tv slutade fungera igår btw. :( Det va just därför mamma köpte en ny till vardagsrummet. Så vi ställde bort den gamla ett tag, så en dag började den plötsligt fungera igen, så vi tog upp den till mitt rum för min förra lilla tv hade ett trasigt scart (?) uttag så ed gick inte att kolla på film.. MEN NU har den här också slutat funka igen.. :( Så nu kan ja inte somna till tvn längre, vilket suger rätt så mycket. Jag får väl börja läsa i någon bok igen då. hihi

Jag håller faktist på med en rätt bra en, som andra världskriget någonting.. Inte om kriget för det skulle suga men om andra grejjer, runt om. Palla förklara, men den är bra. ;)
Så ja får väl gå och läsa lite i den tills jag somnar nu om kvällarna/nätterna istället. Blir nog bra det ska ni se. ;)


Så nu säger ja god natt, sov sött ^^

Kommentarer
Postat av: rp

Du glömde danne

2010-03-26 @ 11:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0