orka bry sig om rubriiiik

Go kväll alla nattugglor, eller aa, morgon människor om det är så. ^^ Jag satt nyss och kikade på youtube, på vakna med the voice. Som för övrigt är bästa radioprogrammet ever. Ja, Katrin Zytomierska är med hur ofta som helst där, som "tyckare". Hon tycker nått om allt helt enkelt. Visst, hon är rätt grov, hon skiter i om hon kastar skit på folk eller hänger ut någon. Hon bara kör på. Men det bästa med henne är, att vad hon än säger om typ Kissie, eller Blondinbella eller vilken av dom där bloggerskorna, så är allt hon säger så jävla sant. Att Kissie är en jävla tönt det visste alla redan. Men hon har så jävla mycket att säga om allt. Så hon får fan dagens, och veckans, och fan månadens pris på, jag vet inte vad. Men hon är sjukt grymm.


Sjukt kort dag har det vart idag i alla fall. Blev väckt klockan ett nånting som ja sa förut. Sen gick dagen sååå fort. Har fikat med Jossa, sen suttit hemma hos henne i några (många) timmar. Sen helt plötsligt va klockan halv nio eller någinting. Så kom ja på "shit ja har inte ätit NÅNTING idag". Inte ens frukost. Den bestod av ett stort glas cola light och... Ja minns inte vad. Kanske bara va det. Nej jag minns faktist inte. Inte så noga. Käkade ju när ja kom hem så what's the problemooo. ;) hihi


Nu tänkte ja gå och lägga mig. Vet inte riktigt vad jag ska göra mer nu. Känner att ja fått ut allt som går att få ut av den här natten. ;) Synd bara att min tv gått sönder då, så ja inte kan se på den. :( sucks to be me. haha nej, det gör det fan inte. ;)
Fan nu pratar ja om oviktiga saker igen. Orka. ;)






xoxo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0