Saint Patricks day

Hejsan!
Jag ska försöka bli mer aktiv här nu igen, har vart lite dåligt med det på sista tiden. ;P

Igår gick jag till Erik, där satt Simon, Hedvig, Mattias och en dude till som jag inte har en aning om vem han är. ;) haha Men han va kul iaf. :P Vi hade mysigt med gitarr och öl. Det vad ju Saint Patricks day. Den irländska nationaldagen hörde ja något om. Ja det va spännande. ;) haha


Idag ska väl jag och Hedvig gå och ta en kaffe, och prata ikapp några år. ;) haha Nej då, men vi ska träffas iaf. Va så länge sen man träffade flickan på riktigt. :( Så det är bra att Simon bor i Hagfors, för då kommer hon hit, och att Mats bor i Norge, får då kommerja dit. Hm, nu pratar ja bara konstigt.

frukost, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0