skön dag för en söndag

Idag då, hr vart som vilken dag som helst nästan. Åkte till Pedda förut en sväng, vi snacka lite, gick över till Magnus och spelade lite tv spel. Helt okej kul. ;)
Nu kom ja nyss hem från Jossa. Det blev lite knepigt där i början i en timme (!!) haha men det fixade sig. ;)
Vi pratade om typ allt, drack te, åt morötter och dipp. Jävligt gott va det. Vi hade bara mysigt helt enkelt. :) Så nu sitter ja här, ska bara skriva lite sen gå och lägga mig. Klockan är ju trots allt snart tre.

Det har blivit många sena kvällar nu på sista tiden. Verkar va så att alla ja känner är nattdjur, det är ju inte ja. Jag gillar ju morgonen mer. ;) Men ja har typ ställt om mig ät och sov klocka verkar det som. hihi Nu pratar ja rätt mycket strunt, kanske för att ja är trött, vem vet. ;)

På tal om ingenting så börjar jag få rätt många läsare. Vet inte vilka ni är, men roligt är det. Alltid kul med folk som är intresserade av mig. hihi Jag är rätt viktig, och det är skönt att folk börjar fatta det. haha (!) Så keep up the good work friends, så ska ja. ;)


Men nu i alla fall alla små sötnosar, (yes, det skulle bli weired om ja pratade så ;) )ska ja krypa till sängs, haha eller ja, ja ska väl gå, men ja ni fattar. ;)


xoxo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0