norge weekend

Hej!

Det blev ingen update när ja kom fram. :P Inte på hela helgen heller, så ja gör det nu. ;)

Som sagt, ja åkte till Mats, och Oslo i fredags. jag fick åka i 5 timmar innan ja kom fram. Fy fan. haha Plus att bussen till Karlstad va försenad så ja hade bara 5 minuter på mig att gå från bussen till tåget innan det gick. Jävlar va fort ja fick gå. ;)
Ja i alla fall, när Mats kom och mötte mig på stationen, gick vi runt i Oslo i någon timma sen så åkte vi hem till han i Nittedal. 50 spänn kostade det. Skit dyrt. :P Han har världens gullligaste hund. ;) Resten av fredagskvällen låg vi hemma hos han och såg på film. :)

På lördag åkte vi till Eidsvoll, till Torra och Marianne. Dom drack öl men ja sket i det för ja pallade inte köpa. Det är ju svindyrt med alkohol i Norge. Det kom fler folk, typ Steinar, Monika, Erik och Knut tror ja han hette. ^^ Det va helt okej i början, sen fick ja ont i huvudet. Anledningen till det kan ja inte säga, för den personen kanske läser det här. ;) hehe Ja, vi sov över där och åkte med Erik och Monika hem på söndan.
Jävlar va trött ja va hela söndan asså. Helt galet. Plus att det blev krångel med bussar och tåg som ja skulle med på måndag (idag) ;) Men det löste sig, för Mats är den bästa som finns och han blev med mig till tåget, och han gick upp jätte mycket tidigare än vad han egentligen behövde. :)


Nu sitter jag hemma hos Emma, hon vill någonting, så det är bäst ja avslutar.;) haha




Ja, nu har ni fått en kort sammanfattning av min Norge weekend. ;) enjoy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0