vårig dag

Bra dag idag. Slog upp ögonen och såg att solen va på väg fram. Fan va skönt. Jag har så mycket vårkänslor så jag vet inte vart jag ska ta vägen. :D  Började med att ja åkte till jobbcenter, aa det suger ju. ;) Sen träffade jag Jossa litegrann, vi tog en kaffe på wienerkonditoriet, lika mysigt som vanligt. Vi tog oss en sväng till bolaget och Annes. Ja köpte nagelförstärkning, den är skit bra. Så alla som behöver starkade naglar, gå till Anne, hon fixar det. ;)
Jag träffade "boysen" också, vi gick en helt onödig sväng runt Hagfors, sen hem typ. Jag ska väl tillbaka dit när ja skrivit klart det här. ;)

Så det har vart en underbart bra dag idag. Fika, roligt folk och SOL kan göra en Stina sjukt glad. ;)


Sen, Lizette, vem fan du nu är, inte för att jag bryr mig, men aa iaf, det är inget fel med att va 12 år. Men om man är 18 (tydligen) tycker ja det är sjukt lame att bete sig som en liten unge. Thats it.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0