50 års fest

Hej!


Har vart en bra dag idag.. :) Haft det helt gött, va och solade. Det va nog dom snabbaste 15 minuterna i mitt liv tror ja. haha Fom försvann på tog för snabbt. :P Sen va ja in på Annes och köpte en doft till min morbror som fyllde 50 år idag. Grattis igen. ;) Vi åkte dit förut, drack kaffe och käka mycket smörgåstårta och vanlig tårta. Sen drack vi lite öl, och drack nånting som luktade konstigt. Ja vågade inte smaka på det, ville inte riktigt riskera att spy rött ut över bordet. ;) haha Det hade vart lite partypoper tror ja. haha. Men det va roligt. :)

Nu sitter ja och är fett rädd typ.. Kollade på Paranormal Activity. Den va väl inte så jävla bra, men rädd blev jag iaf. Jävla drygt att ja måste sova ensam inatt.! haha ^^


Jag tror ja ska gå ner och lägga mig i soffan och kika lite på tv nu eller någonting. Är inte alls trött nu, fasst ja borde.. Ja måste upp till morgonen och grejer, fy..

Ja, så vi hörs..




puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0