bobopido

Hej!


Det har vart en sjukt lång dag idag. Blev väckt någon gång mellan 11 och 12 av Jossa idag. Sen En kvart senare fick ja ett drygt samtal.. Fredag och Lördag dag är förstörd. ;) haha

Det är ju fan marten till helgen också. Det kommer bli för mycket alkohol, dummheter och massa roligt. :D Men, det ska regna på Fredan. Men man får väl hoppas det håller uppe på Lördagen iaf. Så att man kanske kan va ute. ;) Det blir nog bra ska ni se. Jag har börjat tagga iag. Hoppas någon är med mig. ;)


Jag har lyssnar på Blink hela dagen seriöst. Jag tror jag hade glömmt hur jävla äckligt bra dom är. Eller va elr vad man nu ska säga.. Skit samma. Dom röjer. :D


Får se vad det bli ikväll, gå ut elr stanna hemma. Skiter i vilket, ja är as trött.



bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0