röjjj helg

Hej!


Det här har vart en sjukt bra helg. Men jag är rätt trött och öm i kroppen. Det tar på krafterna när man härjar. ;) haha

Fredagen festade vi fan järnet. Jag och Ida försökte ta oss till Sunne typ hela dagen, men när vi insåg att det inte skulle gå, åkte ja hem med bilen och började dricka vin istället. Det va ett jävla drag i det faktist. :P Behövde inte mycket förens minnet sviktade kan jag lova. ;) Vi satt hemma hos Pär först, några stycken. Nästan vid stängningsdags drog vi till Parken. Det va faktiskt inte så jävla tråkigt där den dagen. Kanske för att ja inte riktigt minns det kanske!? Vem fan vet liksom. ^^ Brukar va så iaf.
Sen inne i parken träffade vi lite sköna folk som blev med till Jimmie på lite efterfest. Det va fan hur jävla roligt som helst. Va länge sen så få personer hade så kul tror ja. :)
Det kändes på lördagsmorgonen, efter två timmars sömn iaf. Shit.

Blev väckt klockan 11 av att mamma ville att ja skulle gå ut och kratta. Men ja tog en paus från världen och sov till 4 istället. Käkade nånting sen gick ja ut och lekte trädgårdsmästare. Halv 6- 6 nångång tror ja att vi va klara. Fy fan vilken jääävla träningsvärk jag har alltså. Inte roligt alls fan. :P

Vi drack på Lördagen också, men det va inte riktigt lika kul, och det gick trögt som fan. Så det blev en rätt tidig kväll faktiks.. Somnade typ 4 eller nått.. Inte för att det är tidigt kanske, men till skillnad från fredan va de det. :P haha


Idag har vart en skön bakis dag, har luggit i sängen hela dagen nästan, sen drog jag och Ida och åt feting pizza. Nu sitter ja här och borde gå och dusha, men jag har inte riktigt orkat än. ;) Får ta tag i det.. ^^




pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0