morgon mys

Godmorgon!

Alltså ja vaknade halv 8 imorrse. Så jävla drygt. Måste vara för att jag vilat i flera dagar nu, eller nått sånt, haha.
Jag har ju haft magsjuka. :/ Det är väl inte sådär jätte häftigt liksom. Men nu är ja utvilad till max och smittfri och allt sånt där. haha, hoppas inte mamma elr min bror har fått de bara, fasst det hade väl märkts nu i sånna fall antar ja. ;P tihi. ^^


Vaknade helpigg ju, så ja läste igen två hänt bild ja inte hunnit med. ;) Käka klementin och snusade. xD














Händ Bild är förövrigt den bästa skvallerblaskan det går att få tag i. ;)
Ja tror att jag har varenda nummer sen två år tillbaka. sick. ^^






Nu ska jag gå ner och äta en stadig frukost. ;P haha Hoppas någon mer äb vaken, för det är ju jävligt trisst att sitta och äta ensam. ;P




Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0