gött liv

Hello..


Fy fan för att va sjuk då. Särskilt när doktorn säger att det inte finns någon medicin (?) mot det jag har. :P Det är ju tydligen "bara" ett virus som går bort av sig själv. Men frågan är ju hur länge jag ska behöva gå med skiten innan det försvinner. Håller på att dö varje morgon för det gör så ont i käkarna... :( Plus att min mun är torr som en jävla öken, kanske har nått med det att göra, ja vet inte. Det är jävligt drygt i alla fall. :(


Praktiken btw, går jävligt bra. :) Det är så mycket roligare ju längre tiden går och sådääär. Trodde inte det skulle va såhär kul, men ja, det är det. ;) hahah



Nu ska ja försöka hitta på nått, utan min käresta.. :/

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0