hittegods dag

Gokväll. :)

Det har vart en riktigt bra dag idag. :) Jobbet idag gick bra även om det va lite rörigt med nya vikarier som ja inte träffat förut, men de gick bra. :) Sen åkte ja en tur till min kära mormor.. Hon ska flytta så ja va och kikade om ja ville ha några saker som hon inte ska ta med. GISSA om ja hittade fina saker som ja ville ha. :D Åh, särskilt den gröna vasen. Ja älskar den. :) Den förälskade ja mig i vid första ögonkastet. ;) haha





Här är den. Åh ja älskar den verkligen, även om det inte är nått dirket särskilt med den. :P







Ja, jag vet inte vad ja ska säga om den här. Ja gillar den bara lite grann sådär. ;)










Den här krukan är fan as nice ju. Typ, fräck eller !? ^^ haha







Sen fick ja en röd, typ, värmeljusgrej. Va fan det nu heter. Orkar inte hitta ordet ja letar efter. xD Den va inte direkt det finaste ja sett, men ja tror den kommer lysa gött när det är ett värmeljus i. ;) hehe.






Ja sitter bara här nu ja, tar mig nog en klubba till i min väntan på Knödel och ciggen. ;) Det är mest ciggen ja väntar på, Knödel är väl typ bara en bonus eller? ;) Näära, ja bar sköj ja. ;)




Hej då, hörs sen, gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0