men bra dag kanske

Ååh!! Ja såg första avsnittet med True Blood säsong 3 igår. Ja, jag är jävligt långt efter jag vet, men jag har inte haft så bra tillgång till datorn. Jag är så glad att ja tog mig tid och kollade på det, för det finns ju fan nästan inget bättre än det. ;) haha


Jag har fått en praktikplats idag också. På ett ålderdommshem, Sättragården. Bra faktiskt. Jag tror det kan bli kul och se hur det är att va på ett sånt ställe. Har ju aldrig gjort det, och hon som ja pratade med idag sa att ja inte kommer få göra något, i min mening "äckligt" den första tiden. Det känns rätt bra, så ja kan vänja mig lite vid själva grejjen. :P haha. Det blir nog bra det där. Jag börjar klockan 8 på måndag morgon. :) Spännande. ;)



Ikväll, nu snart ska jag och Knödel kila bort till pedda och Simon.. Det blir väl någon slags filmkväll eller nått sånt. :) Det blir nog bra det, jag har ju inte umgåts med my homies så mycket alls på senaste tiden. Ja skyller på exäringen min ja. :) <3 hihi



Ha en bra kväll. pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0