valdag

Godmorgon.

Jävlar vilken konstig kväll det va igår alltså.
Började helt lugnt i exär, vi drack lite och hade inte en aning om vart fan vi skulle ta vägen. Sen, tillslut kommer vi i alla fall till Hagfors. Förfest efter många om och men..
Milano, uh, vet inte ens om ja orkar börja. haha. Det blev lite kaos, som vanligt. ;)

Några fick gå in gratis, några va tvungna att betala, många blev upprörda typ. :P Ja fick fan nog då, och drog. :P Inte ensam dock, som tur är. ^^  haha.


Det va så konstigt tycker ja. haha ^^



IDAG!! mina kära vänner är det valdag! Ja hoppas att alla som kan går och röstar. :) Jag tror att jag har bestämmt mig för vad jag ska rösta på. Men nja, helt säker är jag inte än. ;) Jag har några timmar kvar att lösa det här. haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0