en 'vårens första'


Hej! :)

Ja fick faktislt inte tid att skriva något mer igår! Va ute och gjorde massa saker. ;P

Men vilket jävla underbart väder vi fick ha igår. Det går inte att beskriva min lycka i ord. :D Tyvärr ska det regna idag, men just nu är det iaf 11 grader hemma hos mig! Vi får hoppas att det blir sol ikväll. :)

Jag och Andreas tog oss årets första cykeltur igår kväll. Pumpade upp två stycken och tog ett varv på Hagfors. Ja va så lycklig när vi for fram i VARMT väder så ja trodde ja skulle svimma och trilla av cykeln. ;) Haha



Nu ska ja dricka te och spela Sims 3. ;) Mitt absoluta favoritspel. haha! Säkert skit många som tycker det är löjligt och skrattar, men då säger ja bara dra öt helvet för ja älskar det. :D


love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0