härlig dag



Alla människor! Är inte en solig dag allt man behöver för att va lite lycklig?! :) Ja, det tror jag i alla fall. En riktigt jävla stekande sol kan nog få vilken jävla idiot som helst att njuta. :)


Jag åkte till Hagfors idag, min bror skulle bli firad och släkten skulle komma, så ja kände att det skulle va kul att träffa dom så ja lämnade Andreas och åkte med mamma hem. :) Det va väl helt okej mysigt. :) Det blir alltid lika roligt. :)

Innan det i alla fall, satt jag ute och stekte i korta shorts och bh. Skulle nog ha sett lite konstigt ut, så tidigt på året liksom. Men det va ju för varmt för att ha linnet på sig. :)

Ja orkade inte läsa i min bok som ja höll på med, tro det eller ej, en om Paris Hilton! ;) Ja tröttnade rätt snabbt på den eftersom ja redan visste allt som stod i den. xD Det är rätt hemskt egentliegn. ;) Så ja började i en ny. Feting bra. :) Minns inte helt vad den hette men det är inte så noga, va inte alls det ja skulle berätta egentligen. Det va den varma solen ja skulle prata om men ja 'lost track' så att säga. ;)

Nu ska jag sitta och nöta vid datorn i en halvtimme, sen ska jag kolla på 'Dagens man' med Carolina Gynning. Har inte bestämmt mig om ja ska titta på 'Big Brother' eller 'Superstylisten Jonas' än. det får vi se sen. ;)


Ni får ha det så bra, puss.


love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0