nervositet


Godmorgon! :)

Vaknade till fågelkvitter idag. Det va inte helt fel vill ja säga... Drog upp rullgardinen så solen sken rakt in i ögonen på Andreas! haha, jag tyckte att det va lite kul. :)


Åh jag är så spänd. Alltså jag är nervös så in i helvete! :D Det finns en lägenhet som jag och Andreas kanske ska flytta in i. Men det är en idiot som hann före oss. Men om hon inte vill ha den är den vår! Jag hoppas som jävla mycket på att vi får den! :D Men det känns faktiskt som att hon som är före oss kommer ta den. Det suger, men vi får se om några dagar! :)


Nu blir det frukost, puss. :)


love

S


Kommentarer
Postat av: Askhermine

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-09-19 @ 13:58:25
URL: http://askhermine.blogoom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0