update torsdag


Härlig förmiddag va!? Typ molnigt som fan. Jag hoppas det blir bättre efter att ja ätit frukost för då ska ja fan sola! :P Solbada eller molnbada, mig spelar det ingen roll. ;) Jag har fått rätt bra färg för att ha solat en dag, och för att va jag. :P Är ju så ljus så ja blir typ inte brun! Men iår tror jag att ja lyckas faktiskt. Måste skaffa mig en bikini bara! :P Jossa låna några när hon skulle bada, så bad ja henne slänga dom efter hon va klar, så att ja blir tvungen att köpa en ny!

En ny bikini varje ny sommar är ett måste! Minst ett par solglasögon varje ny sommar är ett måste, lika så skor, väskor, smycken, hårfärg och frisyr. Listan kan göras lång, ja tror ni förstår. ;)


Det va en helt underbar dag igår. Jag, Andreas och Lo låg ute på gräsmattan här hemma och solade och drack kaffe. Sen drog vi iväg till skateplatsen och va där ända tills det blev mörkt ute. Dock en måltid mellan. ;) Nu kan ja åka rakt fram och svänga utan att rasa av skateboarden! ;) Pro snart. ;) haha!


Nu ska ja gå och dra upp Andreas ur sängen så vi kan äta frukos. puss.


love

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0