FÅFÄNGA VA?


En sak som ja aldrig förstått riktigt. Varför alla brudar (och en del män) ska hålla på och sminka sig... Är det

verkligen för oss själva eller!? Eller är det för att man ska hålla igång och 'göra sig fin' för alla andra? Ja jag vet inte,

det har väl bara blivit av en rutin antar ja. Man vaknar, sminkar sig och sen börjar dagen på riktigt. Killar är ju

naturella och dom ser ju bra ut liksom! (nja, okej, inte alla kanske, haha men ni fattar ja va menar). Men ja menar,

det är bara företagen som tjänar på att vi sminkar oss. Okej, det är kul med smink. Det är kul att sminka sig och

'göra sig fin'. Men det är ju jävla onödigt ibland också! ;)  Som till exempel en grej, ja läste i en tidning om klackskor.

Tjejer använder oftast klackar för att dom tror att dom blir sexigare och attraherar män mer. Men i en undersökning

som gjordes la män inte ens märke till om en tjej har klackar eller ballerinaskor. Det är en sån sak som får en att

fundera ibland. Jävla fåfänga!

Jag funderar på att ta en vecka helt utan smink, bara för att testa och visa att ja inte bryr mig ett skit om vad fan

alla andra tycker! Så från och med imorgon, måndag, blir det rent och naturellt. Hoppas huden får en kick av det

också. Jag ska hålla er uppdaterade om hur det går. ;) haha




Love


Kommentarer
Postat av: Emma

Tönt!!!!!!!

2011-02-20 @ 13:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0