GOD DAMN


Igår kväll/natt fick ja seriöst den värsta obehagskänsla jag någonsin haft. Vi kollade på Paranormal Activity 2. Okej att den första filmen va lite skum liksom, men den här är mycket, mycket bättre. Eller sämre, beroende på vad man är ute efter! Ja tyckte den va skit nice! Dock blev ja rädd som fan efter. :P Kändes så konstigt allt bara. 

Inbillade mig ljud överallt, att det va folk i huset och att det sprang i trappan! :P Det blir ju bara värre också om man tror på spöken och skit. :P Så inatt va det spöken och demoner i mitt hus. :P haha. (seriöst) ;)

 




Jag vet inte om ni är lika lättskrämda som mig, ( Andreas är inte, han tyckte den va rätt lame) men för dom som är, och inte sett den. DO IT! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0