godmorgon solstrålar

Varför jag är vaken nu har ja inte en aning om alls. Andreas skulle upp på ett jobb, hans klocka ringde runt 6. Sen dess har ja halvsovigt fram tills hans sju och drömmt en jävligt skum dröm om ett museum med riktiga människor med bodypaint och en galen varg som ville bita mig. Vaknade fan kallsvettig. :P Inte så skönt som man kan tro.!

Sen, jag som har svårast att somna om av alla i världen har druckigt kaffe, ätit, facebookat och försökt få tyst på en liten hund som skäller för varje liten fågel som vågar flyga förbi, och varje människa som gått till jobbet.! Inte helt lätt med tanka på att det ligger en i soffan och sover. Man kan liksom inte säga till så högt då. :P Dummt!


Nu tänkte ja gå ner till sängen igen, (synd som fan att ja inte har min bok med mig) typ kolla på tv, fasst ja redan nu vet att det inte finns ett dugg att se! :( Kanske får gå tll ica när det öppnar pch köpa mig en ny liten pocket bok eller nått! Annars har ja ingen aning om hur ja ska fördriva tiden!


på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0