my voice

Jisses, nu ser ja vilket jävla skit väder det är! Det betyder att ja hade rätt imorrse ändå då. Bara grått, mulet och regnigt som fan. Hoppas verkligen att det ger med sig, iaf en timme eller nått så ja kan gå ut och gå! Plus att ja gissar på att Ida inte blir med mig om det är för dåligt väder. Hoppas ja har fel.!

Faktiskt så fanns det nått att se på även denna morgon. Vakna med the voice! Måste få säga att det är nog det bästa radioprogrammet som finns! Ja älskar det! Dom är så roligt och bisarra, skämtar om allt och alla! Just därför gillar ja Josefin Crafoord riktigt mycket. Hon är som mig lite, ;) ogillar allt som 'vanliga' brudar älskar, och med 'vanliga' brudar menar jag typ 'åh ja kan inte gå ut idag för ja har inget att sätta på mig', åh nej ja bröt en nagel, mm. mm.' Ni vet vad ja menar! Jävligt fånigt tycker ja att det är, men va gör man, brudar är brudar.! haha oj, va off track ja blev nu. Men va fan, ja vet att folk håller med mig.! :) nog om det här!


Ja antar att det får bli en kopp te till. Vanilj! :)


btw, ja är en periodare, skriver jätte mycket skit några dagar sen lägger ja av i en månad! Ja blir nästan lite trött på mig själv. :D



heeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0