några kilo för mycket och regnig förmiddag

Det kan inte bli så mycket roligare va?! Vaknar, gör iordning frukost och sätter mig. Det första ja ser är en grå jävla himmel och spöregn.! Fy fan för 'nånstans mellan vinter och vår'. Ja som tänkte ta mig en lång promenad, men den blir av ändå, vad det än är för väder idag!

Det började för någon månad sen, ja tyckte att ja gått upp lite i vikt. Men vem fan pendlar inte lite i vikt ibland? Men nu, nu jävlar ska ja tala om att det är inte bara lite pendling. Det är viktuppgång så ja vet inte vad ja ska kalla det! Har aldrig sett ut så här förut! Aldrig! Men jag ska ta tag i det, börja redan idag faktiskt. För en gång skull ska ja börja ta vara på mig själv och kroppen! :P

Lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0