OPEPPAD


sliten, hängig och sjuk!


Så jag är man då ? Jag tjuter inte om ja går till ica osminkad i alla fall. :)



Jag är så sjuk idag! Började känna av halsen igår kväll, men det va fan inget mot idag! Halsen ömmar, och ja är helt tätt i hela huvudet känns det som! Inte nog med det! Till råga på allt har jag fått världens största vagel i ögat! Ja ser ut som Frankensteins monster! Hela vänsterögat är typ ihop sjunket! Fy fan va hemskt det är! Ett plus i kanten är ju också att ja MÅSTE ut och köpa en present till mamma som fyller år imorgon! Hoppas det är så lite folk ute som möjligt. Folk lär ju tro att ja fått stryk om dom ser mig!



Ska till mormor sen också, äta lite och ta en kopp kaffe! Har inte träffat henne på ett tag nu så det ska bli kul. :) Hoppas hon inte blir smittad bara när ja och Andreas klampar in med förkylning!



love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0