update

Godmorgon!
Eller god förmiddag kanske.
Tog nyss en kopp kaffe och en cigg ute i det fina vädret på trappan. Helt underbart väder kan ja lova. Solen va så varm att det nästan brännde i ansiktet. ;P Jag har förhoppnignar om våren. :)

Kika på Gossip Girl också, kan ite få nog av det. Fasst i och för sig, det är ju rätt värdelös informaion. haha.!


Jag har inte berättat om igår. Jag och Andreas åkte till Karlstad. Vi skulle typ fira min födelsedag med att äta på nått gott ställe. Men det slutade med McDonalds! haha! Inte så romantiskt kanske. haha
Det blev inte riktigt vad vi hade tänkt oss, men det va mysigt att ha en heldag tillsammans och göra nått man inte brukar lite. Sen tog vi oss en fika som va jätte mysig, så lite sött blev det iaf. ;)

Köpte mig ett par röda solglasögon också.
Är det nått ja är svag för är det väskor och solglasögon. xD Eller ja, accessoarer över huvud taget. ;)



heej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0