VARDAGLIGA ELÄNDEN


Trött, arg, orkeslös!


Jag har varken orkat eller haft tid att skriva särskilt mycket senaste dagen/dagarna!? Jag är ju som sagt sjuk, ligger och snorar och hostar hela dagarna, och när ja inte gör det åker vi fram och tillbaka från exär! Andreas har haft massa tider att passa, så det känns som om att vi bara har åkt fram och tillbaka!



Dagen började inte bra alltså. Höll på att pissa ner mig och såklart hittar ja inte ett enda jäkla klädplagg! Tur att ja är ensam hemma så ja sprang ner halvnaken till toan! :)
Sen ville inte datorn komma igång så fort som ja ville. Segade sig som fan, och det finns inget värre än långsamma datorer! Ja tror alla kan hålla med mig om det! ;)



Min sminkfria vecka är snart slut och ja måste erkänna att det har vart svårt att låta bli. :P Det är ju liksom en daglig rutin! Slänga på lite foundation innan man går ut! Men ja har låtit bli! Lite varför, är nog också min vagel som inte verkar vilja lämna mitt öga, och ja tror inte det är så häftigt att lägga på smink på den!? Känns som att det skulle kunna bli lite värre då!? Men ja, jag vet inte. ;)



Har börjar läsa Blondie nu! Den där boken ja pratade om för ett tag sen! Den är så jävla bra! Men på samma gång så jävla hemsk! Stackars flicka säger ja bara! Ja älskar språket författaren använder! Järft och rappt språk. ;) Så om det är någon som har tid över, läs den! Den är så sjukt bra. :)



Nu ska ja fixa till mitt cv, sen väcka Andreas och gå ner och käka frukost. :)



love


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag läser den boken nu :D

2011-02-24 @ 19:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0