VIKTHETS?


Jäklar vad jag vill ut och gå! Det kanske bara är för att jag är sjuk och inte kan. Sen när ja blir frisk vill ja säkert inte, men nu vill ja! Det va tre saker ja kom att tänka på just när ja hade vaknat, och det va att sommaren snart är här så va fan kom igen ja måste gå ner dom där kilona ja har till övers, ja vill ut och springa och konstigt nog Avril Lavignes låt what the hell! Varför ja tänkte på den låten lär förbli ett mysterium!

ÅH ja vill bli frisk så ja kan gå ut och svettas bort några kilo! Jag har aldrig kännt mig så peppad inför att verkligen få bort dom kilo ja inte vill ha. Skulle må så bra om ja lyckades innan sommaren, så man kan känna sig lite snygg på stranden. ;) Ny fin bikini och en dunderkropp. ;P Det ni. ;)

Det där med att när man är i ett förhållande, att det är då man kan gå upp lite utan att det ska göra nått är ren och skär jävla bullshit! Vilken jävla lögn! Det kanske är bra på ett sätt, killen gillar en för den man är bla bla bla! Men det kan väl inte va så roligt för killen! Dom tog upp det på Svenska Hollywoodfruar för länge sen, och där håller ja faktiskt med dom. Man måste ju fortsätta se bra ut för den man är tillsammans med! Dom som säger emot vill bara ha en anledning till att slippa träna och gå ner sig i sig själv! Vilket ja tycker att ja gjort lite! Min kille säger emot såklart, men det skiter ja i! Ja vill ha bort det! Jag går ut och går varje dag. För det är väl tanken som räknas!? ;) haha Nej då, men kom igen, man vill väl va het för killen. ;)



love


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej fin blogg!!



Titta gärna in på min blogg :) Massor på gång!! Man kan bli länkad på min blogg idag så pass på!!

2011-02-25 @ 09:59:38
URL: http://theblogwithoutaname.blogg.se/
Postat av: Jenny

Instämmer! ;)

2011-03-01 @ 00:00:51
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0