tvätta, skrapa, måla, jobba, västkusten

Jag och mamma, (igen, jag) håller på och ska måla om garaget hemma. HÅRT arbete vill ja lova. Först måste man tydligen 'tvätta', med någon rengöring som är alldeles för dyr. Sen ska ja skrapa av all färg. Sen tillsist ska de målas. Tre gånger...
Grundmåla en gång, sen måla med färgen två gånger. Jag vet inte riktigt hur länge det kommer ta, men ja gissar på jätte länge. :P Jag kommer verkligen ha fullt upp den här sommaren.
Jag börjar jobba på måndag också. Halvtid, så det lär finnas tid till garaget också. =)

Sen vill ju jag och Andreas, (mest jag) till västkusten en helg ja inte jobbar. :) Vet inte riktigt hur stackars ja ska hinna med allt ja tar på mig. :P Blir inte mycket soooling här inte. :P Men då blir det gött när allt är klart och pengarna rullar in. Är ju inte så dummt med att ha nått vettigt att göra heller, för en gångs skull. ;)



PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0